Bezeroen Arreta Zerbitzua

Kutxabanken gure bezero guztiei eskaintzen diegun zerbitzua hobetzeko ahalegin betean ari gara egunero, eta bezeroak beraiek dira gure laguntzaile nagusiak lan horretan. Horregatik, gure zerbitzua hobetzeko edozein iradokizun edo ideia helaraztea eskertuko genizuke.

Hori egin nahi baduzu, edo kexa edo erreklamazio bat aurkeztu nahi baduzu, gure Bezeroen Arreta Zerbitzura jo dezakezu, kanal hauetako edozeinen bidez:

  1. Bulegoan bertan emango dizuten inprimakia bete dezakezu, edo, nahiago baduzu, kexa eta erreklamazioen formularioa (PDF formatuan)  jaitsi dezakezu eta modu hauetako edozeinetan aurkeztu:
     
    • sare komertzialeko gure bulegoetako edozeinetan

    • Bezeroen Arreta Zerbitzura idatziz:
              
      Kutxabank - Bezeroen Arreta Zerbitzua
               Kale Nagusia 30-32, 2. solairua
               48009 Bilbo

    • posta elektronikoz atencion.cliente@grupokutxabank.com helbidera, ziurtagiri digitala izatekotan. 
       
  2. Gure Kutxabank.net zerbitzuaren erabiltzailea bazara, webgune honetan bertan bete dezakezu formulario hau.
     

Bezeroen Arreta Zerbitzua

Zerbitzu honek pertsona fisikoek edo juridikoek zuzenean edo ordezkaritza bidez aurkeztutako kexak eta erreklamazioak jaso eta konpontzeko ardura dauka, araudian zehaztutakoaren arabera.

Erakundearen Bezeroen Arreta Zerbitzuaren ebazpenarekin bat ez badator, edo kexa edo erreklamazioa zerbitzu horretan aurkeztu zuenetik  hilabete bat baino gehiago igarotzen bada erantzunik gabe, erreklamatzaileak Finantza Ikuskatzaileen edozein Erreklamazio Zerbitzutara jo ahal izango du.

Nolanahi ere, Finantza Ikuskatzaileen edozein Erreklamazio Zerbitzutan erreklamazio bat aurkeztu ahal izateko, ezinbestekoa da aurretik erreklamazio hori Bezeroen Arreta Zerbitzuan aurkeztea.
 

Kutxabank bezeroak babesteko araudia

Nahi baduzu, Kutxabank bezeroak babesteko araudia (PDF formatuan) jaitsi dezakezu zure ordenagailura.
 

Finantza-zerbitzuen bezeroentzako gardentasunari eta babesari buruzko araudia

Banku-zerbitzuen Gardentasunaren arloan aplikatu beharreko araudia Espainiako Bankuaren bezeroen atariaren estekan jasota dago.

 

1/2017 Errege Lege Dekretua, urtarrilaren 20koa

Nahi baduzu, arau horri jarraiki ezarri den prozedura jaitsi dezakezu zure ordenagailura.