Gira tu dispositivo a modo "landscape"
Gure urrutiko banka bidez eragiketak egiteko beharrezkoa izango duzu sarbide gako bat izatea.
Oraindik ez baduzu, lortu zure gakoa hemen sakatuz eta zure eragiketak eta kontsultak nahi duzun tokitik eta nahi duzunean egin ahal izando dituzu.
Banka mugikorreko app-an "Hasierako bertsioa" bat eskeintzen dizugu, eragiketak eta kontsultak modu errazagoa baten egiteko aukera izango duzu.
Era berean, 900 44 55 66 / +34 94 600 55 00 telefonora ere dei diezagukezu, 8:00etatik 22:00etara, astelehenetik igandera bitartean.
Kutxabanken urrutiko zenbait kanal eskaintzen dizkizugu, behar duzunerako. Kontsultatu hemen kanal bakoitzean egin ditzakezun eragiketa guztiak.
Oraindik ere ez baduzu urrutiko banka, lortu sartzeko zure gakoa hemen sakatuz, eta zure eragiketak eta kontsultak nahi duzun tokitik egin ahal izango dituzu.
Zure gakoa gogoratzen ez baduzu, edo blokeatu egin baduzu, hemen berreskura dezakezu.
Kudeatzailea baduzu, aurretiko hitzordua eska dezakezu online, zure profilera sartuz Banka mugikorretik edo atal honen bidez, “Nire jakinarazpenak”, online Bankan.
Izendaturiko kudeatzailerik ez baduzu, jarri harremanetan zure bulegoarekin hitzordua jartzeko, kontsultatu hemen ordutegia eta harremanetarako datuak.
Era berean, 900 44 55 66 / +34 94 600 55 00 telefonora ere dei diezagukezu, 8:00etatik 22:00etara, astelehenetik igandera bitartean.
Sarbide gakoa zein den ez gogoratzen ez badakizu edo blokeatu egin baduzu, berri bat sor dezakezu Banka mugikorreko edo online Bankako “Pasahitza ahaztu duzu?” aukeran.
Gure sareko kutxazainetako batean ere eska dezakezu gako berria.
Zenbait sarbide eta kontsultatan, mugikorrera bidaliko dizugun gako baten baieztapena beharko da, zure nortasuna egiaztatzeko. Begiratu zure testu mezuen artean
"Oraindik online Banka ez baduzu, eman alta orain, eta deskargatu aplikazioa App Store-en edo Google Play-n. Abantailak baino ez dituzu".
Txartela lapurtu badizute, edo galdu egin baduzu, berehala blokeatu behar duzu zure Banka mugikorrean edo zure online Bankan. Gainera, blokeatzeko unean bikoiztu bat eskatzen baduzu, etxera bidaltzen dizugu (nahiago baduzu, zure bulegoan jaso dezakezu).
Gogoratu txartela blokeatzea behin betikoa dela eta ez duela atzera bueltarik.
Uste baduzu berreskuratzeko aukera duzula, itzal ezazu Banka mugikorrean. Eta, berreskuratzen duzunean, gogoratu piztu egin behar duzula berriro ere normaltasunez erabiltzeko.
Era berean, 900 44 55 66 / +34 94 600 55 00 telefonora ere dei diezagukezu, 8:00etatik 22:00etara, edo 34 94 401 70 00 telefonora, ordutegi horretatik kanpo.
Espainiako Bankuaren araudia dela-eta, gure bezeroak identifikatzeko dokumentuak eguneratuta edukitzeko betebeharra dugu.
Horregatik, jakinarazpenak bidaltzen ari gara bezero batzuei, haien NANa iraungita agertzen bazaigu.
Bidal iezaguzu zure dokumentu berritua online Bankatik, edo, modu errazagoan, app-etik, dokumentuari argazkia aterata.
Ziur egun hauetan zehar mezu asko jasotzen ari zarela koronabirusaren inguruan edo zurekin albisteak eta aholkuak banatzen dituztela sare sozialetan. Oinarrizko aholku batzuk gogorarazi nahi dizkizugu konfiantzaz informatzen jarrai dezazun:
● Ez zaitez ezusteko deiez eta mezuez fidatu, ez itzazu eranskinak deskargatu eta, are gehiago, ez itzazu inoiz eman zure datu pertsonalak, sarbide-gakoak edo txartelaren zenbakia. Jaramonik ez egin mugikorrean edo ordenagailuan ezer instalatzea eskatzen dizuten mezuei. Jatorri fidagarrietatik egiten direnetatik bakarrik deskargatu, Google Play edo App Store, esaterako.
● Eragiketak Internet bidez egitean, jasoko dituzun SMSak irakurri, eta egiaztatu egiten ari zaren eragiketei dagokiela. Egiaztatu noizean behin kontuetako eta txarteletako mugimenduak, eta gogoratu mugikorrerako jakinarazpenak aktibatzea erosoago izateko.
Informatuta jarraitzeko, erabili beti iturri ofizialak, amen-omenen biktima ez izateko eta haiek ez zabaltzeko... Maiz ziberdelitugileek erabiltzen duten aitzakia da.