Gira tu dispositivo a modo "landscape"
Jarri lehenbailehen harremanetan 900 44 55 66 telefono-zerbitzuarekin edo joan bulego batera.
Norbait zure gakoa erabiltzen ari dela uste baduzu, alda ezazu lehenbailehen.
App-aren eta online Bankaren bidez egin dezakezu, atal honetan sartuta: Nire profila -> Sarbide-gakoa.
Zure gailua (PC/Mugikorra) manipulatu/hackeatu dutela susmatzen baduzu, jarri zure mugikorra fabrikatzailearen parametroetan eta eskatu gako berri bat bulegoan edo kutxazainean.
Iruzur baten biktima izan zarela susmatzen baduzu, jar zaitez lehenbailehen harremanetan 900 44 55 66 telefono-zerbitzuarekin.
Iruzurrezko eragiketa txartelarekin egindako ordainketa bat bada, blokeatu berehala txartela.
Agian e-mail/SMS/WhatsApp bat edo telefono-dei bat jaso duzu zure sarbide-gakoak, eragiketak baimentzeko gakoak edo beste edozein identifikazio mota eskatzeko. Segurtasun-aholku batzuk emango dizkizugu egoera horietarako.
Honela jokatu behar duzu iruzurra saihesteko.
Informa zaitez kanal bakoitzean egin ditzakezun eragiketez eta, zalantzarik baduzu, kontsultatu gure ohiko galderak.
Oraindik ez baduzu urrutiko Banka, eman alta eta nahi duzun tokitik egin ahalko dituzu zure eragiketak eta kontsultak.
Ez baduzu pasahitza gogoratzen edo blokeatu baduzu, berreskura ezazu.
Kudeatzailea baduzu, aurretiko hitzordua eska dezakezu online, App-tik zure profilean sartuta edo Online Bankako Postontzia atalaren bidez.
Ez baduzu kudeatzailerik esleituta, jar zaitez harremanetan zure bulegoarekin, hitzordua hartzeko. Kontsultatu ordutegia eta harremanetarako datuak.
Ez baduzu aurkitzen bilatzen ari zarena, 900 44 55 66 / +34 94 600 55 00 telefonora ere dei diezagukezu, astelehenetik igandera, 08:00etatik 22:00etara.