K Kutxabankeko markaren simboloa

Kudeaketaren Ikuspegia eta Jardunaren Adierazleak

Produktuen erantzukizuna

Marketin komunikazioak

PR6: Marketin-komunikazioetan aipatzen diren legeak, antzeko araudiak edota borondatezko kodeak betetzeko programak, publizitatea, sustapen-jarduerak eta babesak barne

Komunikazio Komertziala Autoerregulatzeko Elkarteari atxikita dago Kutxabank, bere publizitate eta merkataritza politiketan legearen, sektorearen printzipio nagusien eta, bereziki, erakundearen printzipioen arabera jarduteko helburuz.

Banku zerbitzu eta produktuen publizitatea arautu eta kontrolatzearen gaineko EHA/1718/2010 Agindua onartzearen eta garatzen duen 6/2010 Zirkularraren ondorioz. Zirkular berri honi erantzuteko eta bere araudi-konpromisoak edo publizitate-kode mendean onartutakoak babesteko helburuz, Kutxabankek Autokontrolarekiko harremana sendotu egin du, copy advice edo aldez aurreko txostenen erabilera trinkoaren bidez bere publizitate kanpainetarako.

PR7: Marketin-komunikazioaren inguruko arauak ez betetzeagatik sorturiko gertakari-kopurua, guztira, publizitatea, sustapena eta babesa barne, eta gertakariok izandako ondorioen arabera banatuta
FINANTZA PRODUKTU ETA ZERBITZUEKIN BATERA DOAN INFORMAZIOARI EGIN ZAIZKION ERREKLAMAZIOAK ETA ZIGORRAK 2012 2013 2014
Publizitateari dagokionez SACen jasotako erreklamazio kopurua 0 0 4
Publizitateari dagokionez Espainiako Bankuaren Erreklamazio Zerbitzuari aurkeztutako erreklamazio kopurua 0 0 0
Espainiako Bankuak Kutxabanken alde ebatzi duen erreklamazio kopurua 0 0 0
Kexa kopurua / Sustapen produktuen informazioa eta etiketei buruz SACek artatu duen kexa 0 0 10