Lan ekonomikoa

Produktuen eta prozesuen berrikuntza

Bankuak eraldaketa digitalean daude murgilduta, eta horrek bezeroen beharri erosotasunez, erraztasunez eta berehala erantzuteko gai diren zerbitzu eta baliabide berriak sortzea eskatzen du.

Berrikuntza teknologikoek aldaketak eragin dituzte gizarte harremanetan, eta funtsezkoa da ohitura horiei egokitzea. Aldatu nahi ez izateari aurre egitea eta berrikuntza digitalak bezeroekin harremanak hobetzeko eta negozioa areagotzeko baliabide gisa onartu eta barneratzea ezinbestekoa da egungo testuinguruan eta, ondorioz, Kutxabank Taldearen lehentasunetako bat da.

Kutxabank eta Cajasur

Kutxabankek eta Cajasurrek euren bezeroen eguneroko bizitzan hartzen dute parte, eta etorkizuneko bezeroentzat egungo esperientzia digitala sortzen du.

2018an, hurrengo ekimen digitalak sustatu dira, hainbat ardatzekin:

  • Autokudeaketan aurrera egiten duten ekintza digitalak, bezeroaren egunerokotasuna errazteko: ordainagirien kudeaketa, txartelen kontratazioa, dokumentuak bidaltzea, mugikorrera jakinaraztea, datu pertsonalak mantentzea, txartelak itzali eta piztea, mugak aldatzea.
  • Bere finantza erabaki garrantzitsuenak: aurreikusitako aurrezpena, simulazioa, kontsumo finantzazioa.
  • Informazioa eta etengabeko laguntza: kanal eta informazio berriarekin txartela galtzeagatik, lapurretagatik, etab.
  • Bezeroen beharrei erantzuten dien proposamen komertzial pertsonalizatua.
  • Euren kabuz edo kudeatzaile batek lagunduta egin ahal izateko: horma, sinadura digitala, bideo elkarrizketa.
  • Bezeroen esperientzia eta iritziak baloratuz, inkesten edo lineako elkarrizketen bitartez, esaterako.

‘Linean’ modu lehenetsian eragiten duten erabiltzaileen kopurua etengabeko hazkuntza gisa jarraitzen da gauzatzen. Kutxabank Taldeko bezeroen % 38,01 digitalak dira dagoeneko, eta bisiten % 83,7 gailu mugikorren bitartez egiten da. Horrez gain, kanal digitalek trafikoa eta negozio bolumena lortzeko bide digitalei egindako ekarpena.

Enpresentzako lineako Bankari dagokionez, etengabe barneratzen ditu berrikuntza garrantzitsuak confirming, nazioarteko merkataritza edo ordainagirien kudeaketan, besteak beste.

Etengabeko berrikuntza hori ordaintzeko moduetan ere nabarmentzen ari da, eta ‘Smartphone’-en kasuetan, internetera konektatuta aukera unibertsala eskaintzen du.

Kutxabank Taldeak etengabe jarraitu du mugikorrentzako aplikazioak hobetzen. Mugikorrentzako aplikazioek hainbat eta hainbat eragiketa egitea ahalbidetzen digute, hatz marka bidez edo aurpegiaren errekonozimendu bidez atzitzea, mailegu pertsonalak formalizatzea, txartelekin lotutako ordainketak atzeratzea, intsuldaketak eta transferentziak egitea, dendetan ordaintzea, mugikorraren kamera digitala baliatuz ordainagiriak ordaintzea, urrutitik izapideak sinatzea, gutuneria atzitzea edo balioak saldu edo erostea, esaterako.

Aplikazio mugikorretatik txartelak ‘piztu eta itzali’ daitezke askatasun eta autonomia osoz, eta baita zure segurtasun mugak kudeatu edo kreditu mugak areagotu ere.

Partikularren artean edo GKEei dirua bidali ahal da Bizum bidez, edo denden contactless saltokien bidez ordaindu, kutxazainetan dirua atera eta linean erosketa seguruagoak egin daitezke.

Fineco Taldea

Ondareen kudeaketa industriak erronka ugari ditu aurrean, besteak beste, eragile berriak agertu izana, ingurune digitalak emandako sendotasunarekin. Horri produktu berrien eta kostu egitura baxuagoak, arauen gero eta presio handiagoa, produktuak eta zerbitzuak emateko orduan espezializatzeko presioa eta hazkuntza ekonomikoko zikloaren bukaera islatzen hasi diren merkatuaren baldintzak gehitu behar diogu. Hori guztia ikusita, errentagarritasun maila moderatuagoan pentsatu behar dugu, eta hegazkortasuna areagotzen dela.

2018an, hurrengo ekimen digitalak sustatu dira, erronka horiei aurre egiteko:

  • Barneko sistemen hobekuntza bezeroen informazioaren gardentasuna areagotzeko.
  • Produktu berriak garatzea bezeroen inbertsio arazoei konponbidea emateko. Hala gertatu da, adibidez, “Financials Credit Fund, FI” errenta finkoko kasuan edo ASG produktuen sorta sendotzeko ESG irizpideak “Fon Fineco Renta Fija Internacional, FI” delakoan barneratuz.
  • Inbertsio funtsen zati garrantzitsu baten komisioen politikan aldaketa nabarmena, Finecoren interesak bezeroen interesekin lerrokatze aldera, komisio aldakorrak barneratu eta komisio finkoak murrizten direla eta. Ondorioz, Finecok lehiakortasun maila handia jarraitzen du izaten beste erakundeen aurrean.
  • Bezeroen berrantolaketa Kutxaban taldeko entitateen barruan, Finecok balio erantsi handia eman ditzakeen zerbitzuetan espezializatu ahal izateko.
  • Barne sistemak egokitzea arauen betekizunak eraginkortasun maila handiagoarekin kudeatzeko.
  • Barne prozeduretan egindako hobekuntzak Finecoren hauskortasuna murrizteko zibererasoen aurrean, beraz, taldearen zibersegurtasuna areagotzea.

Kutxabank Gestión

Eskainitako produktuen sorta etengabe ari da eboluzionatzen, eta bezeroen inbertsio beharrei erantzuna ematen saiatzen da, merkatuaren koiunturari egokitzen eta joera berria aintzat hartuta.

Batetik, zorroko produktuak Mifid 2 araudiari egokitzea nabarmentzen da, are zehatzago “partaidetza klaseak” ateratzea, zeinak beharrezkoak diren merkaturatzailearen eskaintza osatzeko, araudi hau betetzen duten banaketa ereduen arabera.

Bestetik, garrantzitsua izan da kudeatzaile honek kudeatutako produktu guztietan inbertsio sozial arduratsuko politika barneratzea, merkatu askotan hauteman daitekeen errealitatea bilakatu den joera orokorrari aurre hartuta, oraindik ere Espainian hasi baino ez baita ere.

Kutxabank Seguros

Kutxabank Segurosek badaki eraldaketa digitalean murgilduta dagoela, eta banatzaileen eskakizunekin eta bezeroen beharrekin lerrokatzen da, eta digitalizazio prozesuan aurrera jarraitzen du, bai produktuak linean merkaturatuz, bai bezeroekin salmenta ondorengo kudekatan eta prestazioen inguruan harremanetan jartzeko orduan ere.

2018an, hurrengo ekimen digitalak sustatu dira, hainbat arlotan: Banaketa digitalari egokitutako produktu berriak diseinatu dira eta, ondorioz, aurrekontuak Banku mugikorraren bitartez eta linean egin daitezke, eta bezeroarekin komunikazioa hobetu da.

Norbolsa

Norbolsa % 100 sozietate digitala da, teknologiaren abangoardiakoa.

2013-2017 aldian, posizionamendu estrategikoaren barruan, Norline+ plataforma sortu zen, zeinak nazio mailan zein nazioartekoan errenta aldakorra eta errenta finkoa kontratatu ondorengo negozio ereduaren oinarria den, T2S arauen arabera. Plataforma berria eta modernoa da, eta erabiltzailearen operatiba eta esperientzia errazteko xedea du. Erraz bateratu daiteke hirugarrenen eta bezeroen plataformekin, sendoa eta intuitiboa da, eta erabiltzaileentzako prestakuntza kostuak hobetzen ditu.

Norline+ oso malgua da, eta askotariko funtzioak eskaintzen ditu. Erraz erabiltzen da, bezeroaren mesederako eta teknologikoki balioztatu dute Espainiako Burtsa eta Merkatuek (BME).

Horrez gain, Norbolsak Norbolsabroker marka zuriko produktua garatu du, entitateen banku elektronikoetan barnera daitekeena. Retail bezeroari merkatuei buruzko informazioa hornitzen die, inbertitzeko erabakiak hartzeko, eta eragiketa osoari oinarria ematen dio, transakzio sorta zabala emateko.

Entitate, merkatu eta gailu anitzeko produktua da (ordenagailuak, TB digitala, smartphonea, Tableta).

Gainera, hainbat erakundek erabiltzen dute bulegoen saretik balioen operatiba ebazteko.

Egun, izapidetzen ditugun merkatuko aginduen % 71 internet bidez jasotzen da.

2019an, etengabeko berrikuntzaren ildoan, abangoardia teknologikoko bi proiekturi ekingo zaie: aktibo anitzeko plataformaren garapena eta blockchain teknologiako proiektu pilotua.