Jarduera ekonomikoa

Produktuen eta prozesuen berrikuntza

Bankua eraldaketa digitalean murgilduta dago, hau da, bezeroen erosotasun, soiltasun eta berehalakotasun ikuspegiak beteko dituzten zerbitzu eta tresna berriak behar dituen prozesu batean.

Teknologia aurrerapenak gizarte-harremanen aldaketak eragiten ari dira eta ezinbestekoa da ohitura berrietara egokitzea. Gaur egungo testuinguruan, ezinbestekoa da aldaketarekiko erresistentzia gainditzea eta aurrerapen digitalak onartu eta bezeroekiko harremana eta negozioaren hazkundea hobetzeko tresna gisa hartzea; hori dela eta, Kutxabank Taldearen lehentasun garrantzitsuenetakoa da.

Kutxabank eta Cajasur

Kutxabank eta Cajasur bezeroen egunerokotasunean bertan daude, etorkizuneko bezeroarentzako gaur egungo esperientzia digitala sortzen.

2019an zehar, hainbat ekimen digital sustatu dira eta gunea hainbat ardatzetan jarri da:

  • Autogestioan aurrera egiten duten ekimenak: Banku mugikorrean gehitzailea, beste banku batzuetako kontuak eta txartelak kontsultatzeko; PSD” araudiari egokitzea, koordenaden txartela kentzea barne hartuz; transferentzia-prozesua zabaltzea edo hobetzea edo jakinarazpenak zabaltzea (txartela itzalita, maileguetan interesatutako bezeroei jakinaraztea,...)
  • Bezeroari finantza-erabaki garrantzitsuenak hartzen laguntzea: aurreikuspen-aurrezkia, kontsumoaren finantzaketa, inbertsioak...
  • Etengabeko informazioa eta laguntza: laguntza-kanal ezartzea, esaterako, lineako bankuan txat bat jartzea.
  • Bezeroen beharrei erantzuten dien proposamen pertsonalizatuak: lineako hitzordu pertsonalizatua hipoteka eskatzeko.
  • Euren kabuz edo kudeatzaile baten laguntzaz egin dezaten lagunduz: horma, sinadura digitala, bideo-elkarrizketa.
  • Bezeroen esperientziaren balioztapena eta iritziak jasotzea inkesten edo lineako elkarrizketen bidez.

Lehentasunez linean jarduten duten erabiltzaile kopuruak gorako joera izaten jarraitzen du. Kutxabank Taldeko bezeroen %42 jada digitalak dira, eta bisiten %85 gailu mugikorretatik egiten dira. Gainera, kanal digitalek geroz eta ekarpen handiagoa egiten diote trafikoaren eta negozio-bolumenaren lorpenari.

Enpresen esparruari dagokionez, berrikuntza garrantzitsuak gehitzen ditu, esaterako, eragiketen sinadura anitza, Banku mugikorreko nazioarteko transferentziak edo lineako sortzailea lineako Bankuko AEF estandarretara egokitzea.

Etengabeko berrikuntza hau ordainketa-moduetan ere nabarmen gertatzen ari da, Internetera konektatutako “smartphone-ak” erabilgarritasun ia unibertsala eskaintzen duen ordainketa-moduetan.

Kutxabank Taldeak mugikorretarako bere aplikazioak hobetzen jarraitu du eta Apple Pay, Google Pay eta Samsung Pay ordainketa-aplikazioak barneratu ditu. Aplikazioek hainbat eragiketa egiteko aukera ematen dute, hala nola: aztarna digitalarekin edo aurpegi-ezagutzarekin sartzea, txartelarekin egindako ordainketak atzeratzea, transferentziak formalizatzea, saltokietan ordainketak egitea, ordainagiriak mugikorraren bitartez ordaintzea, izapideak urrutitik sinatzea, zure korrespondentziara sartzea edo baloreen salerosketa egitea.

Aplikazio mugikorretatik txartelak autonomia osoarekin “piztu eta itzali”, segurtasun-mugak kudeatu, ordainketa seguruetarako txartel birtual bat sortu edo kreditu-muga areagotu daiteke.

Partikularren artean eta GKEetara dirua bidaltzea ere posible da, baita saltokietako STetan ordaintzea, gure Contactless kutxazainetan dirua ateratzea eta Bizum-aren bitartez linean erosketa seguruagoak egitea ere.

Fineco Taldea

Ondareen kudeaketarako industriak erronka ugari ditu, esaterako, aktore berriak indarrean sartzea, zeintzuen indarra ingurune digitaletik datorren. Beste zenbait erronka ere baditu: produktu berriak eta kostu baxuagoak dituzten egiturak, handituz doan arauketa-presioa, produktuak eta zerbitzuak eskaintzeko orduan espezializatzeko presioa, eta hazkunde ekonomikoaren ziklo-amaiera bat islatzen hasi diren merkatu-ingurune bat. Horrek guztiak errentagarritasun neurritsuagoekin pentsarazten digu eta, aldi berean, hegakortasuna areagotzen da.

2019an zehar, hainbat ekimen digital sustatu dira, honako erronka hauek aurre egiteko helburuarekin:

  • Barneko sistemak hobetzea, bezeroentzako informazioaren gardentasuna areagotzeko.
  • 2019ko azaroan, Finecoren inbertsio-funtsak ("Fon Fineco Inversión Responsable, FI”) une gogoangarri bat markatu zuen Kutxabankeko Banku Pribatuaren inbertsio-prozedura guztietan irizpide jasangarriak txertatzeari dagokionez. Funtsak gizartearekiko arduratsua den finantza-produktuaren kalifikazioa jaso du, Aenor aholkulariak emandako adostasun-agiriaren arabera. Agiri honek esan nahi du, UNE 165001:2012 arauaren araberako bere kudeaketa-sistema oso ona dela.
  • 2019ko ekitaldian zehar ez da produktu berririk atera, baina inbertsio-funts batzuen komisioen politikan aldaketa esanguratsu bat gertatu da, zeinak Finecoren interesak bezeroen interesekin are gehiago lerrokatu dituen, komisio finkoak murriztuz eta komisio aldakorrak sartuz. Emaitza gisa, Finecok lehiakortasun handi bat du beste erakunde batzuekin alderatuta.
  • Kutxabank Taldeko erakundeetako bezeroak berrantolatzea, Finecok balio erantsi handia eman dezakeen zerbitzuetan espezializatzeko.
  • Barneko sistemak egokitzea, baldintza arautzaileak modu eraginkorragoan kudeatzeko.
  • Barneko prozeduretan hobekuntzak egitea, Finecoren zibererasoekiko zaurgarritasuna murrizteko eta ondorioz, taldearen zibersegurtasuna areagotzeko.

Kutxabank Gestión

Kutxabank Gestión-ek eskainitako produktu sorta etengabe eboluzionatzen ari da, bezeroen inbertsio-behar guztiak estaltzen saiatuz eta egoera koiunturaletara eta merkatuko joera berrietara egokituz.

Azpimarratu behar da, alde batetik, zorroko produktuen Mifid 2-rekiko egokitzapena eta, batez ere, “partaidetza moten” kaleratzea, gure merkaturatzailearen eskaintzaren parte izateko beharrezkoak, araudi hau betetzen duten banaketa-ereduen baitan.

Bestalde, kudeatzaile honek kudeatutako produktu guztietan gizartearekiko arduratsua den inbertsio-politika bat hartzea ere berrikuntza garrantzitsu bat izan da; era honetan, egiturazko joera global bati aurrea hartu diogu, zeina dagoeneko merkatu askotan errealitate hautemangarria den, baina Espainian oraindik hasiberria soilik da.

Kutxabank Seguros

Kutxabank Seguros-ek badaki erabateko eraldaketa digitalean murgilduta dagoela, beraz, bere banatzaileen eskaerekin eta bezeroen itxaropenekin lerrokatzen da, eta digitalizazioaren prozesuan aurrera egiten du, bai lineako kanalaren bitartez produktuak merkaturatzen, bai bezeroekin harremana izaten, saldu ondorengo kudeaketan eta prestazioetan.

2019an zehar, aseguruak bezeroen behar eta itxaropen berrietara egokitzean zentratu dira, katalogoko produktu batzuetan hobekuntzak txertatuz, zeintzuek zorroen polizei eta produkzio berrikoei modu positiboan eragingo dien. Hobekuntza horiek aldaketak eragin ditu kapitaletan, harpidetza-arauetan edo kontratatzeko modu berrietan.

Gaur egun, banaketa eta saldu ondorengo prozesuen digitalizazioan lan egiten jarraitzen dute, gure bezeroek produktuak Banku mugikorraren edo lineakoaren bitartez eros ditzaten eta ezbehar bat gertatzen bada, bezeroarekiko komunikazio kanalak erraztuz.

Norbolsa

Norbolsa %100 digitala den Sozietate bat da, teknologiari dagokionez abangoardian dagoena.

2013-2017 artean, bere posizionamendu estrategikoaren parte gisa, Norline + plataforma sortu zen, zeinak errenta aldakorreko eta finkoko kontratazio ondorengo negozio-eredua onartzen duen, nazio mailan zein nazioartean, T2S estandarretara egokitua. Modu berri eta moderno bat da eta erabiltzailearen eragiketak eta esperientzia errazten ditu. Erraza da hirugarrenen eta bezeroen plataformekin barneratzen, indartsua eta intuitiboa da, eta erabiltzaileen prestakuntza-kostuak optimizatzen ditu.

Norline + oso malgua da, funtzionaltasun aukera handia dauka eta erabiltzen erraza da. Horri esker, bezeroaren asebetetzea areagotzen da eta teknologikoki aintzat hartua izan da Espainiako Burtsen eta Merkatuen (EBM) aldetik.

Gainera, Norbolsak Norbolsabroker marka zuriko produktua garatu du, erakundeetako banku elektronikoetan barnera daitekeena. Txikizkako bezeroari merkatuei buruzko informazioa ematen dio inbertsio-erabakiak hartzeko, eta bere eragiketa guztiei babesa ematen die, transakzio aukera zabal bat egiteko aukera emanez.

Erakunde, merkatu eta gailu anitzeko produktu bat da (PC, TVdigital, smartphone, Tablet).

Zerbitzu hau erakunde batzuk ere erabiltzen dute baloreen eragiketak bulego-saretik egiteko.

Gaur egun, izapidetzen diren merkatu-aginduen %71 Internet bidez jasotzen dira.

2019ko ekitaldian zehar, berrikuntzaren aldeko etengabeko apustuan, abangoardia teknologikoko bi proiektutan sartuak egon dira: aktibo anitzen plataforma bat eta blockchain teknologiako pilotu bat diseinatzea.